27 Ağustos 2016 Cumartesi

Biz kimiz ve neden buradayız?

MERHABALAAR !

İlk yazı bana düştü, ilk yazının günahı olmaz arkadaşlar. Ve ilk kez yazıyorum böyle bir yazı desem yalan olmaz vallahi. Zaten nerede tanıtım işi var bana düşüyor. Peki ben kimin? Biz kimiz? Öncelikle sizlere kendimi kısaca tanıtacağım sonra bizden bahsedeceğim. Ne yapıyoruz, ne ediyoruz, neden buradayız, neden yazıyoruz her şeyi tek tek anlatacağım sizlere.




Evvet ben Aeglos. Öğretmen adayıyım. Yıldız Teknik Üniversitesi'nde okuyorum 2. sınıfım. Teknik üniversitede eğitim fakültesi var mı demeyin, var arkadaş aha da ben canlı kanlı kanıtıyım okuyorum. Neyse buralar teknik bilgiler, bunları geçelim. Grubun fotoğrafçısı sayılırım, en çok duyduğum cümle “kap da makineni gel” oluyor. Çağırın kapar da gelirim. Şimdilik küçücük tefecik bir instagram hesabı açtım, henüz yeni ama göz atmak isteyenler için, buradan.






Peki bu ekibin diğer üyeleri kim? Ne zaman tanıştılar?




İlk olarak size Neptün ve Limon’dan bahsedeceğim. Neden mi birlikte tanıtıyorum bu arkadaşları, çünkü onlar parabatai. Çiçeği burnunda Odtülüler. Neptün mühendis adayı, Limon da Öğretmen. Çok şanslılar, hayat bizim yollarımızı ayırırken onlar Odtü'de birleştiler. Ne yapar bu Neptün ve Limon. Yazarlar, okurlar, çizerler. Tatlı bir blogları var bide yepyeni bir instagram hesapları. Kitap okumadan önce göz atın mutlaka, buradan ulaşabilirsiniz.








Vee son olarak jölen. Onun bu dünyada yaşadığı pek söylenemez. Uzaylı bir arkadaşımız kendisi. Şimdilerde küçük küçük çizimler yapmaya başladı. Çünkü kendisi geleceğin en kıvırcık mimarı. Maket yapmaktan acı çektiği, çizim yapmaktan kör olduğu günlerde buralarda yazılarını görürsünüz. Eee mimar olmak kolay mı jöleeen?






Evet, biz bu 4 arkadaş nasıl bir araya geldik? Aynı lisede okuyorduk ve orada tanıştık. Lise hayatımı güzel yapanlardı.Lisenin bitmesiyle ben onları bırakıp İstanbul’a gittim, onlar 1 sene daha denemek istediler. Şimdi yollarımız farklı şehirlere ayrılsa da biliyorum ki dostluğumuz daim kalacak. Duygusallı kısmı geçelim ve neden buradayız onu anlatayım sizlere. Oturuyorduk bir gün dedik biz ne yapsak ya? Makyaj videosu çeksek, makyaj yapamayız  (GERÇEKTEN YAPAMAYIZ BU KONUDA DÖRDÜMÜZ DE REZALETİZ). Ee oyun videosu çekemeyiz oyun oynamıyoruz, montaj bilmiyoruz. Ne yapsak biz dedik, birimiz dedi ben okurum, biri dedi ben yazarım, biri dedi ben çekerim. O zaman yapabildiğimiz şeyleri yazalım dedik. Sonra bu yepisyeni blogu açtık. Bu da ilk yazımız, çömezliğime verin bu seferlik. Takipte kalın.


                                                                                                                          Aeglos

1 yorum: