15 Eylül 2016 Perşembe

Güzel Yaz Günleri Sonlanırken, İzlenesi 8 Film

Merhabalar! Yazın son günlerinde izlenesi birkaç film paylaşmak istedim sizlerle. Hemen hemen her türe yer vermeye çalıştım. Umarım işinize yarayacak filmlerle karşılaşırsınız.


1. Flipped (2010)

IMDB Puanı: 7,7
Türü: Dram, Komedi, Romantik


Çok sıcak bir çocukluk aşkı hikayesi bu. Hem size öylesine yaşayıp gittiğimiz bu hayatta bir şeyleri sorgulatır, hem gülümsetir, hem hüzünlendirir. Kendinizden bir şeyler bulabileceğiniz bir film. Ön yargılarınızı yıkmanın hayattaki önemini açıkça görüyorsunuz izlerken. Aynı zamanda film olayların iki farklı kişinin gözünde nasıl gelişebileceğini gösteriyor. Geçmişe dönüp tatlı bir aşka misafir olmak isterseniz, hiç durmayın derim.



2. How To Be Single (2016)

IMDB Puanı: 6,1
Türü: Komedi, Romantik


Tek başına da yaşanabileceğini, sırtımızı birilerine dayamak zorunda olmadığımızı harika bir örnekle anlatır Bekar Yaşam Kılavuzu.
Farklı hayatlara, yaşantılara şahit olup, insanların kendini nasıl ve ne yönlerde değiştirebileceğini izlettirir bize. Ayrıca bunu komik bir tınıyla yapar. Cinsellik aşırıya kaçmamakla birlikte mevcuttur. Rahatsız olanlara önerilmez.



3. The Bronze (2015)

IMDB Puanı: 5,9
Türü: Komedi, Dram
Yaşadığı küçük kasabaya olimpiyatlarda bronz madalya getirmiş Hope, yaşadığı sakatlık sonucunda spora geri dönemez. Bu onu çok uzun süreli bir depresyona sokar. Çok uzun zaman bu yaşadığının etkisinden çıkamaz. Kasabada yetişmekte olan diğer jimnastikçi ise Hope'un depresyonuna tuz biber oluyor. Hope'un hayatı biraz komik çoğunlukla üzücü şekilde ilerlerken geçmiş de peşini bırakmıyor.
Boş zamanınızı değerlendirmek için oldukça tercih edilesi bir film olduğunu düşünüyorum. 
Bol miktarda küfür ve cinsellik içerdiğinden, rahatsız olanların uzak durması şiddetle tavsiye edilir.



4. In the Heart of the Sea (2015)

IMDB Puanı: 6,9
Türü: Aksiyon, Macera, Biyografi


Baş rolde Chris Hemsworth'ü izlediğimiz film, ünlü hikaye Moby Dick'in birinci ağızdan anlatılması ve yazarı tarafından kaleme alınmasını anlatır. Hayatta kalmayı temel alır ve aksiyonu, heyecanı, gerilimi size doya doya hissettirir. Herkesin izlemesi gereken bir film olduğunu düşünüyorum. Hem oyuncularıyla hem hikayenin işlenişiyle, her şeyiyle harika bir film. Göz atmayı unutmayın.



5. The Imitation Game (2014)

IMDB Puanı: 8,1
Türü: Biyografi, Dram, Heyecan

Başarılı oyuncu Benedict Cumberbatch'i baş rolde izlediğimiz film 2. Dünya Savaşı esnasında Enigma kodunu çözmeye çalışan Alan Turing'in hikayesini anlatır. Alan Turing bilgisayar biliminin kurucusu sayılmaktadır. Diğer bir deyişle bilgisayarın temelinin atılışını izletir bize Yapay Oyun.
Büyük bir zeka ürününü izlerken Cumberbatch'in oyunculuğuna hayran kalmamak elde değil elbette. 
İnsanlar genel olarak biyografi türünü sıkıcı bulsa da, benim en heyecanla izlediğim biyografidir. Sıkılacağınızı düşünüyorsanız bile bir şans verin, film size aksini kanıtlasın.



6. Now You See Me (2016)

IMDB Puanı: 6,6
Türü: Aksiyon, Macera, Komedi
İzlemediyseniz elbette önce ilk filmi izlemelisiniz. İzlediyseniz ikinci filmini izleme konusunda hiç çekinceniz olmasın. 
Film temelde halkı kullanan zengin kesimin ifşa olmasını sağlayan sihirbazları konu ediniyor. Elbette onlar bunu bir amaç uğrunda yapıyorlar, saf iyilik için değil.
Serinin 2. filmi olması insanlar tarafında  kolayca eleştirilebilir olmasına kapı açıyor fakat objektif bir gözle izlenildiğinde ilkinden hiçbir eksiği olduğunu düşünmüyorum. Eğlenceli, macera dolu bu filmi izlerken bir taraftan yapılanlara hayran kalacaksınız.

7. The Man from U.N.C.L.E. (2015)

IMDB Puanı: 7,3
Türü: Aksiyon, Macera, Komedi


60'lı yıllarda geçen harika bir aksiyon filmi izlemek istiyorum diyenlere ŞİDDETLE tavsiye edeceğim bir film.
Gerek Henry Cavill, Armie Hammer, Alicia Vikander gibi harika isimlerin baş rolde olduğu bir film oluşu, gerek heyecanın hiç durmadığı eğlenceli bir film oluşuyla IMDB puanının çok daha yüksek olması gerektiği görüşündeyim. Harika aksiyon sahneleriyle ekrana yapışmanıza neden oluyor. İzleyin.


8. Batman: The Killing Joke (2016)

IMDB Puanı: 6,6
Türü: Animasyon, Aksiyon, Suç

DC animasyonlarını izlemeye yeni başlamış biri olarak çok bilgi sahibi olmamakla birlikte, Batman'i görmek için izledim bunu. Çok ünlü bir çizgi romanın animasyona uyarlaması. Olayların gelişme şeklinden dolayı çok fazla tepki aldı, en azından ben çevremde öyle gördüm. Fakat ben eğlenerek izledim açıkçası. Eğer siz de benim gibi Batman'i özledim yaa diyorsanız, bence izleyebilirsiniz. 


Neptün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder